Fizjoterapeuta w Dąbrowie Górniczej

Fizjoterapeuta to specjalista, który zajmuje się przywracaniem prawidłowej funkcji układu mięśniowo-powięziowego, nerwowego oraz fizjologicznej ruchomości w stawach. Współpracuje on przede wszystkim z pacjentami z dolegliwościami bólowymi, po różnego rodzaju kontuzjach, wypadkach czy operacjach. Obecnie coraz częściej do gabinetu trafiają także pracownicy umysłowi, którzy spędzających długie godziny przed komputerem. Fizjoterapia cieszy się ogromną popularnością w Dąbrowie Górniczej, gdzie świadczymy nasze usługi.

Fizjoterapia ma określone cele. Mowa tu m.in. o:

• zmniejszeniu obronnego napięcia mięśniowego,
  • zminimalizowaniu dolegliwości bólowych,
  • wpływie na tempo gojenia struktury,
  • poprawienie lokalnego przepływu krwi i limfy wokół tkanki,
  • zwiększeniu ruchomości stawów.

Z pomocy fizjoterapeuty korzystają zarówno osoby po zabiegach, jak i sportowcy czy pacjenci, którzy na co dzień zmagają się z dolegliwościami bólowymi m.in. bóle kręgosłupa. Niejednokrotnie podczas pierwszego zabiegu pacjent może odczuwać ulgę.

Zabiegi dostosowane do potrzeb danego pacjenta

Fizjoterapeuta dopasowuje metodę działania do dysfunkcji konkretnego pacjenta. Dobiera odpowiednie techniki, nacisk podczas terapii, ich intensywność i częstotliwość. Skupia się na tych obszarach, które mogą być potencjalnym źródłem bólu. W naszej codziennej praktyce wykorzystujemy terapię manualną w Dąbrowie Górniczej, pomagając w różnego rodzajach dolegliwościach u naszych pacjentów.